Merhaba hanımlar. 3 yaşında oğlum var ve 2 gündür vücudunda kaşıntı ve kabarcıklar mevcut. Gün içinde kontrol ettiğimde herhangi bir böcek ısırığı tarzında bir belirtisi yok ama bir anda kaşıntı geliyor ve hafif kaşısak bile vücudunun belirli yerlerinde acayip şekilde kabarcıklar oluşuyor. Daha önce bunun gibi durum yaşayan varmı aranızda. Örnek resim bırakıyorum https://mutluresim.com/image/navzrX