kizlarimbenimherseyim Bebelac cold kullanıp diğer normal Bebelac a geçen oldu mu gecipte ictiler mi bide kabız felan yapar mi
Fatos53 kizlarimbenimherseyim Bebelac Gold sindirimi kolay olduğu için mide rahatsızlığı falan yapmıyor veya gaz olasılığı az diyorlar. Bebelac klasikte böyle bişe yok. Klasik mama işte. Denemek lazım. Ve bebeğiniz kaç aylık ona göre deneyin. Mesela benim bebeğim 6 aylık olana kadar ben hep hipp kullandım. Baktım gaz problemimiz yavaş yavas bitti. Bebelac gold a geçtim. Bı problem yaşamadım.
sezer2022 kizlarimbenimherseyim tüm mamalar kabız yaptı,, bebelacın yan etkisi ishal diye bebelaca geçtim,, çok şükür kurtulduk kabızlıktan 💐
Mybaby1 Ben oğluma Bebelac gold kullanıyorum normalde bir ara marketten alırken dalgınlığıma geldi normal Bebelac almıştım açtıktan sonra fark ettim değişim yapamadım mecbur kullandım bir sorun yaşamadım
kizlarimbenimherseyim Mybaby1 hafta sonu olduğu için markette yoktu normal bebelac aldi eşim yaptim daha yeni ama hepsini icmedi
kizlarimbenimherseyim sezer2022 bende normalde bebelac cold ama hafta sonu marketlerde yok normal almış ama içmiyor az iciyor bırakıyor