kralicee1903 Merhaba bebeğim salı günü sünnet olacak 4 aylık çok heyecanlıyım ve korkuyorum lokal anestezi ile olacak bilginiz tavsiyeniz var mı bir de çevremdeki herkes çok erken diyor beni tedirgin ediyorlar az daha dursun diye ama yürümeden emeklemeden yaptırmak istiyorum sizce dogru mu yokse bekleyelim mi?
Mervegvn123 kralicee1903 bana kalsa 40ında yaptıracaktım küçük dogdugu ıcın doktorum 5 kıloyu beklememızı istedi uygun olan zaman ise 3ila 5. Aylar arası dedı cok ıdeal bir dönemdesiniz cocuk sızın karar sızın banada aynı baskıyı uyguladılar ılk gun agladı ıkıncı gun krem surerken gülüyorduk iyi ki yaptırmışım 6. Aydayız diş dönemine girdik ınanılmaz zor bır cocuk oldu şuan aynı anda sünneti kaldırabılecek durumda ondan önce ben değilim
cnsyldz kralicee1903 Biz biraz zorlandık ama şuan iyiki yaptırdık diyoruz. Üç gün çok ama çok ağladı. Dördüncü gün herşey normaldi. 10gün içinde dikişler kendiliğinden attı ve tamamen iyileşti. En azndan hatırlamayacaklar öyle düşünün. Diğer türlüsü daha travmatik maalesef. Her şey onların iyiliği için. Ama ağlamasına hazırlıklı olun. Olmayabilir tabi korkutmak için demiyorum beni uyarmamışlardı gece yarısı acile gitmiştik başka bi sorun mu var diye…
glshekr kralicee1903 bizimde lokaldi 3 aylıktı ne kadar erken o kadar iyi.Hem çabuk iyilesiyor hemde bebisler unutuyor. 1-2 güne hicbir şey kalmadı bizimde. Verdigim en iyi karar sadece ilk gün sıkıntı çektik çok şükür 🙏
SaFrac kralicee1903 ben iki aylıkken yaptırmıştım şuan 11aylık iyiki yaptırdım diyorum ve çevremde şuan yaptırdığımız iyi oldu diyor. İlk yaptıracağımda herkes kendince tereddüt etmiş daha küçük diye ama iyileşme sürecini görünce sevindiler. Lokal oldu sünnet aşamasında biraz ağladı çünkü dokunmaları hissettiği için. İlk gün akşama kadar ara ara ağrıları geliyordu ilk günden sonra bizde ağlama bitti. Doktor şırıngaya birkaç ilaç karışımı vermişti her bez açtığımda ve ara ara altını açıp o ilaçtan damlatıyordum( ne olduğunu bilmiyorum ağrı kesici ve enfeksiyon olmasın diye falan herhalde) pipisinede pet bardak koydum 4gün. Emin ol herşey çok rahat ilerliyor. Sen yeterki sakin kal ve o süreçte bebeğinle ilgilen herkesin kucağına çok verme tutamadıkları için pipisini açıtmasınlar. Şimdiden geçmiş olsun 🌹
kralicee1903 Mervegvn123 o kadar rahatlattınız ki teşekkür ederim o kadar baskı yaptılar ki erken yzık falan diye acaba yanlış mı yapıyorum dedim o zaman hemen olması gayet iyi teşekkürler
burcusami Hiç sıkıntı yapmayın, 5 aylıkken oldu oğlum sünnet ilk gece zorlandık sonra geçti bitti, küçükken yaptırmak daha kolay
marinko kralicee1903 benim oğlum da 3 aylık haftaya cumartesi olacagız. Kücükken olmasını ben cok istedim cok cabuk iyileşiyor diyorlar. Umarım cok canları yanmaz 🥺 doktorum bana bol bol ılık suya tut dedi yumusuyormus. Ve sargısı acılırken daha rahat olur kendiliğinden atar. Cünkü bi ilk çişinde cok aglıcak bi de sargı acıldıgında 😔