Bebeğim 2 aylık 1 aydan fazla sap sarı kustu özel devlet her yere götürdüm içim rahat etmiyordu doktorlar anne sütünden dolayı dedi 15 güne geçer dedi gerçekten de geçti bizim sütümzden kaynaklı korkulacak hiç bişey yok dedi düzelir sizinde panik yapmayın benim kızım sap sarı kusardi