Kizlar bebeğim 4 ay 21 günlük 2 aylık aşısı olduğu zaman hemsiremiz kolunda irin çıkabileceğini onun kendiliğinden akacagini ve bu durumun bir iki hafta yada 1 aya uzayıp normal olabileceğini söylemişti aşıdan sonra bişey olmadı baya zaman geçti kızımın kolundaki aşı yeri 3.5 aylıkken şişti şimdi ise irinli bir vaziyette bu durum normal mi acaba