14 aylık kızım iki günüdür öksürüyor hırıltısı var hafiften birde hapsurup duruyor burun akıntısıyla doktora götürmedin çünkü bu ay çok hasta oldu atnı ilaçları verdi durdular evde sarımssk bal kürü hariç neler yapabilirim burnunu fizy serumla temizliyorum