Kızlar bebegm ıkı uc gundur kakasını yaomıyor gelıyor sancı veriyor ama yapmka istemiyor tutuyor. Dıphalac şurup alsam versem ishal olurmu bu sefer kontrol edemezsem dıye korkuyorum. Kaka gelicek ama tutuyor yag felan verdım ama sürüp versem nasl olur