Merveasel Sym44 valla ne zman uyansa emziriyorm her fırsatta çünkü meme reddi oluyo benimkinde bi gün sağı istemiyo bi gün solu çok fazla uyanık kaliuo o zaman da mama yapıyorum süt olmayınca ama çok deil iki günde 1 kez mama veriyorum
Durununannesii Seri evet sadece anne sütü maksimum 2-3 saatte memedeyiz çok sık emiyor doğduğundan beri
Durununannesii Seri önemli olan sağlıklı olması çok şükür almış diyelim bence aşırısı da iyi değil ben çok zorlanıyorum
Merveasel edagurel evet sadece iki günde 1 kez mama veriyorum o da uyuma sorunu var çok uyanık kalınca aç kalıyor süt toplanmayinca
ahlasinannesi Yaseminnnnnnnnnnnnn bebeğim 39+4te doğdu kordondan ayrıldı doğdum sanıp kakasını yapmış ve cigerlerine çekmişti o yüzden kuvezde kaldı 30 küsur gün çok hareketliydi o yüzden kilo kaybı oldu 1 kilo 250 gram verdi sonra çok çabuk topladı çok şükür
Sabriyeillke Merveasel bizde 3.280dogduk simdi 2ay18gunluguz ortalama 6kiloyuz Boyu dogdugunda 50cm di simdi 59cm