Kızlar bebeğim 2 aylık, 2 gecedir bebeğim her 40 dakikada bir uyanıp ağlıyor. Gazı yok hiçbir yeri ağramıyor, altı temiz. Aç olduğunu düşünüyorum alıp emzirmeye başlıyorum 3,5 dk emip uyuya kalıyor, uyandırıyorum yine 3 dk emip uyuyor. Alıp yatağına koyuyorum yine 30 dk sonra uyanıp ağlıyor acıkıyor doymuyor. Ben ne yapabilirim emzirirken uyumasın doyana kadar emsin? Böyle değildi hiç gece emzirip uyuturdum bide sabaha karşı uyanıp yine güzelce emip uyurdu. Neden böyle yapıyor😥 Sütüm geliyor iyice. Göğüslerim acıyor tüm gece emmediği için😞