Akcaderya bizim biraz zor geçiyor maşallah çok daha sevimli oldu ama baya mız mız oldu uykuya zor geçiyor gece sık uyanıyor bir de mama uyanıkken zor içiriyorum hep uykulu iken alıyor aşı olduk rota ve menenjit ondan mıdır bilmem ama çok huysuzlaştı hiç bir şeyden memnun olmuyor inşallah çabucak geçer 🙏