Simay-annesi Selam kızlar 🤗 bnm bebiş bir ay 10 günlük geceleri bazen mama yerken uyuyor yedikten sonra falan uyandırıyorum ama uyanmıyor gazıda çıkmıyor haliyle uğrsşıyorum uyanmıyor derin uykuyla uyuyor. Bu problem yaratır mı kafama takılıyor
Tuba Simay-annesi ben bebeğim uyuduğunda gazını çıkartmak için uyandırmazdım hiç. Gaz onu rahatsız ederse kendisi uyanıyordu zaten🤗
Annebihatun Simay-annesi bırak uyusun canım ya aç olsa uyanır o millet uyuyan çocuğa hasret Şanslısınn bence :)))
kucukaga Uyuyan bebeği uyandırmayın yazık bu günleri ararsınız sonra uyusun diye 😀 uyandıktan sonra karnına güzel masaj yapın gazı varsa çıkartır zaten
Serymutlu Simay-annesi o günleri özlüyor insan bizde uyusun diye suan gozunun icine bakiyoruz😂😂 ben omzuma alıp masaj yapıyordum cikmazsa da yatiriyordum 🙄🤷♀️
sedayt Uyandırma zaten huzursuz bebek uyumaz gazı olsa uyumaz huzursuzlanırdı ben hiç uyandırmadım eşim uyandırmıştır bi kere sabahlamıştık o gün 😄
Simay-annesi Aman Allahım bir daha uyandırmaya çalışmam 🙈😀 ben uyurken o yatarken gaz çıkarır kusar diye korkuyordum görmezsem diye
Hs20 Simay-annesi benim oglum hep emdi ve uyurdu senin hesap uyandiramazdim hep gazlı yatardo sukur ben bi problem yasamdm ama doktorun da sonra uyuyan bebegi uyandırma sakin demisti simdi 4 aylik olduk artik