Bence çocukların yüzde 90ı böyle. Boşuna stres yapma, 3.5 aylık bebeğim var 40ı çıkalı gündüzleri yarım saat 45 dklık uykular yapar. Bu forumda bu başlığı atan yüzlerce insan gördüm yani normal. Bebeğin şu an birşeyden anlamıyor o yüzden oyalanamıyor bizim de öyle idi. Ta ki 3.ayında oyun halısında yavaş yavaş 10 dk da olsa durmaya başladı. Ay ilerledikçe oyalanmayı öğreniyor. 4.ay atağı bir istisna o dönem de kucağa düşkün olacak sonra zaten tek başına oyalanır. Sabret