Oğlum 6 aylık grip oldu burnu tıkalı bu yüzden gece hiç uyyamadı sabah acile götürdük burnunu temizlediler bir de ağizidan damla yazdı Allerset die damlayı kullanan var mi reçetede 2 yaş üzeri çoçuklarda yazıyor da bi korktum doğru mu kullanıyoruz acaba