keremaliii Merhabalar 4 gün önce sezeryan ile doğum yaptım bu sabah kalktığımda ayaklarımda inanılmaz bir ödem oldu şok oldum böyle bir şişlik yok normal mi lütfen yardım edin nasıl geçer ne yapmam lazım 🥺😞
nazende28 Merhaba bende de aynı şekilde sadece ayağımda aşırı şişlik olmuştu bir hafta sonra geçti boş bol su için
poyrazarelinannesi 4.gün ödem zirve yapıyor, çok normal yani. Bu saatten sonra da yavaş yavaş azalıyor. Bol bol uyumaya çalış uyudukça azalacak, 1 haftada baya geçiyor.
Happyn Doğum yapalı 8 ay oldu hala ellerim ayaklarım şişiyor ödem devam ediyor rahatsız edici şekilde 🥲
Bambom Ben normal doğum yaptım benimde ayaklarım bır hafta şişti sonra geçti doğurunca hemen her şey aniden geçecek sanıyoruz malesef vücut normaşe dönecek