Merhaba kızlar birşey sorucam aşırı öksürük var bende nefret ettşm artık iyice çocuğa da geçti hafif.öksürüyor ne yiyip içmeliyim bilgisi olan beni hemen kurtarsın nolur ballı zencefil karıştırdım yiyorum iyi geliyor yine oluyor ama bide soğuk ter atıyorum ilaç içmek şuan istemiyorum adet olucam bugün yarın keser diye korkuyorum adet görür görmez başlayacam ilaca evden bile çıkmıyorum hiç niye beni buluyor bu illet