Ceycey001 7ay 12 günlük kızım uykuya dalarken bazen sorun yasıyoruz aynı gazı var gibi bazen kıvranıyo bazen gazını cıkartıyo o kıvranmada uyuyo bazen Diyelimki emiyo veya mama emiyo ya elini hareket ettiriyo onu tutsam bu sefer ayagıyla depiyo 7. Ayda emzik tutmaya basladı 😳 biraz rahat oluyo memeyi veya biberonu cekince emzigi veriyorum Gün içindede sürekli yanında istiyo kucak istiyo Hadi gün içinde hallediyorum bi sekilde ama gece normalde 4 aya kadar yatırdın mı yatardı gece bazen bir kere falan kalkar doyurur yatardım simdi gexe 3 kere falan kalkıp aglıyo dişten sanırım kabarmıs gibi Sizde durumlar ne Sesler cıkartmaya basladı mı
lina09 Ceycey001 9 mart doğumlu kızım sürekli ağlıyor herşeye wc bile gidemiyorum beni görmediğinde ağlıyor kucak istiyor gece uykusunu unuttum artık saat başı uyanıyor diş çıkmadı ama kabardı salya çok eli ağzından çıkmıyor herşeyi ağzına götürüyor sizinkiyle aynı davranışları
Bir-prens-annesiii Ceycey001 bizde 7 ay 11 günlüğüz 10 gündür hastayız önce ateşle başladı sonra ağız içi yara olduğunu öğrendik şimdi de birkaç gündür öksürüğümüz var bende hasta oldum sonra babaya geçirdik ailecek hastayız önceden gece uykularımız güzeldi ama bu hastalıktan sonra bozuldu sürekli geceleri uyanıyor ama gözümün önünde bu kadar hızlı büyümesi beni hem mutlu ediyor hem de ne kadar hızlı büyüyor diye bir yandan da üzülüyorum ama onu çok seviyorum Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın🥹
Zcngz Diş bizimde yeni çıktı, çıkmadan önce 3 4 gün geceleri sürekli uyandı sancısı var gibi dişinden dolayı dalamiyor uykuya
kutaybebis 24 mart oğlum, gece uykusunu unuttum hele bu gece abartmıyorum saat başı uyandık, alt 2 dişi çıktı üstende 1 tanesi baş vermiş 1 tanesi de kabarmış dişinden yapıyor sanırım çözemedim inşallah bi an önce geçer şu zamanlar
Oznur72 Biz de 13 mart doğumluyuz gece saat başı ağlamalı uyanmalar, gündüz çanta gibi kolumda sürekli dışarı çıktığımızda bir elimle onu taşıyorum bir elimle bebek arabasını sürüyorum. Dişle ilgili hiçbir belirtimiz yok ama huysuzluğunu ona bağlıyorum. Yeni yeni güncellemeler geliyor top gibi yuvarlanıyor yerde ordan oraya fakat emekleme çabası hiç yok vücudumuzu yerden hiç kaldıramıyoruz. Ama gün için gün dışı sabah akşam çok yorucu geçiyor benim açımdan Rabbim biz annelere sabır versin