perilice_1 benim kiz alerjik bi bebe yasina geldi hala daha 3gun kuraliyla yeni bisileri yediriyorum, baharatlari tattiriyorum. o yuzden size bisi olur olmaz diyemem, her cocugun bunyesi farkli. Bide daha tadim doneminde amac karin doyurmak degil tadini bilmesi, meyvenin sebzenin ham tadini almali. bulamaclar hic olmamali, kasik mamalari daha ilerleyen zamanlar icin tok tutma amaciyla yapilmali bence. Zaten ne kadarcik mideleri var irmikti undu doldurmamali onlarla diye düşünerek ilerledim. Ama herkesin yontemi farkli. Siz evladiniza gore sekil almalisiniz. Simdiden afiyet şifa olsun kuzucuga