Fattiko Fattiko atlassmoms benoyleuygungordum___ Iremylcnkya07 ozlemzmr_ atlassmoms Uygulama bugün dönmeye başlamış olması gerekiyor yazmıştı bir an korktum😂
gulsun-36 Fattiko bizde 5 aylığız dönme yok yüz üstü kendini itmiyor hep yüz üstü çevirince ağlıyor zorluyor kendini sinirleniyor bu sefer o kadar da egzersiz yaptırıyorum bakalım bazılarında geç oluyormuş o yüzden takmamaya çalışıyorum
sezer2022 Fattiko 6 aylıkken döndü 🙈 doktorun başının etini yiyordum ‘ben napim inatçı bebeğin’ demişti
Iremylcnkya07 4 aylıkken tek yöne dönüyordu sırt üstünden yüz üstüne öyle kalıyodu 5 aylıkken mi 6 aylıkken mi ne başladı dönmeye her bebeğin gelişimi farklıdır illa ki yapar
Iremylcnkya07 Fattiko uygulamaya göre ilerleseler ohoo 😂😂 döner acelesi yok ben emeklesin diye acele ettim yürüsün diye acele ettim şimdi arkamı dönmeye gelmiyor yatak odasında oturma odasında kepçe topluyorum 🫠🫠
sezer2022 benoyleuygungordum___ @Tubi97 neden konuyu yanlış anlamışım anlamadım 🙈 6 aylıkken döndü ve 4-5 aylıkken çok dert ediyordum normalmiş
yenianne57 Hafsaa1 herhangi bir şey yaptınız mı dönmesini takviye edici vitamin vs sadece anne sütümü alıyordu bebeğiniz
eez Fattiko 4. Ayına girdiği gün döndü ayağını neden ağzına almıyor acaba dedim 5. Ayına girdiği gün almış emiyordu😅 dönmesine teşvik için düz zeminde yuvarlayın bol bol tummy time yapın onlar hızlandırıyor
benoyleuygungordum___ @sezer2022 Ben mi yanlis anladim acaba Dönme derken anne karnındaki dönmeden bahsetmemiş kadın sende doktor inatçı felan dedi deyince konuyu yanlış anladın dedim 🙂
sezer2022 benoyleuygungordum___ yok canım ne anne karnı 🙈 normal dış dünya dönmesi için; doktor ‘inatçı istediği zaman döner dedi