Vldn0212 Merhaba anneler biz hiç combiotic kullanıyoruz ama bebeğimin kilo alımı yeterli değil sma ya geçmek istiyorum ama ikisi arasındaki farklı anlamadım hangisini tercih etmeliyim bide gaz yapıp yapmaması da çok önemli benm için
hayalperest2310 Vldn0212 biz optipro 2 ye geçtik daha önce 1 numara bize hiç gaz kabızlık yaşatmamıştı 2 ye geçince ikisi de arttı o yüzden comfort aldım iki sorun da geçti tavsiye ederim
selnsnc Vldn0212 comfortı doktor önerdi bize ama benim çocuğa fena gaz yaptı optipro o kadar değildi. Çocuğa göre değişiyo maalesef
Seren-karan Vldn0212 comfort protein değer yok gazlı bebekler için optipro protein değeri yüksek benim oğlum kolikti önce comfort kullandım şuan optipro kullanıyoruz ben araştırmıştım o yüzden
Vldn0212 hayalperest2310 1 numarasında sıkıntı yoktu 2 numarasında mı sıkıntı yaşadınız . Migros’ta comfort yok sadece optipro var acaba siz nerden temin ediyorsunuz
hayalperest2310 Vldn0212 bende Migros’tan alıyordum ama bulamayınca eczaneden aldık aynn öyle 1 de sorun yoktu 2 ye geçtik kabızlık gaz sorunumuz başladı
Vldn0212 Seren-karan gazlı bir bebek benmkide optipro mu kullanmalıyım o halde?birde kilo alımı nasıl sizin bebeğinizin
Seren-karan Vldn0212 gazlıysa comfort kullanmıştım hatta şikayet vara yazmıştım ben nestleden aradılar bebeğimin kolik olduğunu söyledim comfort doğru tercih demişlerdi optipro protein oranı yüksek demişlerdi şuan gaz sorunumuz olmadığı için optipro kullanıyoruz kilosu da iyi şükür
Gmzcbt21 Vldn0212 Vldn0212 benim hiç sütüm yok tam 3 aylık en basindan beri optipro kullanıyoruz ilk 2 ay kolikti ama geçti şuan optipro ile devam ediyoruz hala kilo alımı çok iyi. 3535 doğdu 7200 şuan.
Vldn0212 Seren-karan protein oranı yüksek olunca gaz mı yapıyormuş demekki daha neler öğreneceğiz ki 🥴