Bebeğim 3.300 kilo dogdu ilk 2 3 ay yemesi gayet iyiydi 4. Aydan sonra kabus gibi 2 ay yaşadım hala yaşıyorum bebeğim 6 aylık ve emmiyor meme reddi yaşıyoruz hat safhada. Şimdi eskiye göre daha iyi en azından alıyor ama kısa sürüyor doyurmuyor karnını. Bıktım yemin ederim o kadar zor ki dayanamıyorum artık bu duruma. Sağıp vereyim dedim biberon almıyor sanki ilk baslar arada tutuyordu şimdi sürekli zorla içiriyorum diye mi bilmiyorum biberonu görmek istemiyor ağzına almıyor sabah 7 de uyandı hala hiçbir şey yemedi mesela. Saat 9 şuan. Ek gıdaya başladım 1 gün yoğurt yedi öteki gün onu da yemedi ne yapmam lazım 😓 en önce biberonu nasılsın sevdirebilirim ya da nasil iştahını açabilirim toplasanız 1 günde 1 bardak kadar ya içiyor ya içmiyor