Tazehamiss44 Merhaba anneler biz bugün 11 günlük olduk kızım kakasını yaparken kendini çok sıkıyor altını temizlerken çok az kakasını yapıyor normal mi kabız olması neler yapabilirim rahatlaması için
Tazehamiss44 Msvn sarılık var diye doktorumuz mama destekli besle dedi mama ve anne sütüyle devam ediyoruz şimdilik
Msvn Tazehamiss44 ozaman normal biraz katı olmaso bende yaşadım çünkü aynı şeyi onun yapamayacağı kadar katı olduğu için yapmamıştı 10gune kadar doktor normal kabul ediyor sonra bize lavman yapmıştı ve kakayı sıvı tutmak için şurup vermisti onu kullandım ve zamanla mamayı azaltarak kestim ve normale döndü. Ama geçene kadar hep uyarı ile yaptirmistim
Msvn Tazehamiss44 evet etkisi var mamanın ama sarılık riskine karşı birde sütüm yetmedigi için bende kullanmak zorunda kalmistim