Kızlar pazartesiye randevu almıştım 3ay 1 günlük şuan kızım .Dünden beri burnu hırıl hırıl sümüklü , Eczaneden eşim bugün ödemesini yapıp rotarix sipariş edecekti acaba ertelesek mi yoksa böyle yapılır mı bilemedim.Doktorunda numarası falan yok çok yakında degılız doktora sorup hemen alamıyorum da ilacı siparişle geldiği için napsam çok kararsız kaldım