soylemem341_ Uyku eğitimi alan annelerim , kaçıncı ayda aldiniz faydası oldu mu gece uykuları düzeldi mi desteksiz uyumaya başladı mi bide diş ve atak döneminde gerileme bozulma oldu mu kimden aldınız lütfen yardımcı olabilir misiniz
Mercece12 soylemem341_ eğitim aldım aldığım süre boyunca iyiydi sonra diş atak derken mahvoldu şuan yine ayağımda sallıyorum 5 aylıkken almıştık 1 yaşında şimdi istikrarlı dueabilene iyi ama ben ağlamalarına dayanamadım