Arkadaşlar bebeğim 23 günlük ve bugün 3. Gün gaz problemi yaşıyor her gün aynı sabah başlıyor akşama kadar sonra geceye kadar rahat uyuyor sonra tekrar sabah başlıyor gaz sorunu ve kıpkırmızı olana kadar kendini sıkıyor doktor biogaiga damlat dedi 2 gündür veriyorum masaj yapıyorum ama fayda etmedi acile götürsem ekstra bişey yaparlar mı acaba yada başka ne yapmam gerekiyor kendimi çok çaresiz hissediyorum 😢