Emir7227 ayakkabı almadım fakat
Gömlek (şifon 25e aldim mis gibi duruyro 5 6 yildir giyiyorum)
Iki tane tunik (70e aldim hala eskimedi 5 yildir)
Elbise (35e aldim onun kumasi da guzel)
Etek ( kumaşı efsane güzel 40 liraydi)
Ama ayakkabı hiç almadım onu bilemem ürünlerinden ben memnun kalmıştım