yagizalptm Kızlar günaydın sezaryen dikiş acılarınız ve ağrılarınız ne zaman geçti 3 gün oldu doğum yapalı çok zorlanıyorum yürümekte oturmakta
tazemommyy yagizalptm benimde şu an öyle bugün 4. gün oturup kalkarken çok ağrıyor parol verdiler sadece enfeksiyon falan mı oldu diye korkuyorum içeriden inşallah normal bi durumdur hemen geçer de rahatlarız bebeğimle ilgilenemiyorum
alparslan1_ yagizalptm ilk hafta çocuğu eğilip bezleyemeyecek kadar ağrım vardı dikişlerime bişey oldu diye düşünüyordum hep ama sonra geçti. Ayrıca hamilelikte 30 kg almıştım yaklaşık doğumdan 2 hafta sonra 15kg verdim en çok o zaman rahatlamıştım ağrı yönünden
Tu_Na yagizalptm bir haftaya geçer benim içten birşeyle çekiyorlardı sanki bebeği bile zor kucakliyordum o ağrı keciyor ama 4 aylık olacaz hala dikislerim ağrıyor duyduğuma göre hep böyle olacakmış
gzmm4738485 yagizalptm benimde çok ağrıyordu post atmıştım hatta hep böyle mi olucak diye yürüyemiyor yatamıyordum bile ama merak etmeyin 1 haftadan sonra iyileşmeye başlıyor sıkın birazcık dişinizi 🥺
17072023baloglum yagizalptm 1 hafta sonra dis agrisi hic olmuyor. İc dikislerde 10 gune geciyor ben 3 gun sonra eve gectigimde sadece yatip kalkerken agrim oluyordu kendim kalkip yattim hep. Cok yatmayin bol bol gezin cabuk iyilesin
Duruezgi44 yagizalptm 1 hafta çok ağrım vardı dikişlerimi aldırana kadar yani ondan sonra biraz rahatlamıştım sizin daha çok yeni ağrısı normal ama bol bol yürürsen ağrısı azalır
ikibaloglanannesi Ben 3 güne toparladım. Tam anlamıyla 1 haftaya ayakta kendi işlerimi yapabiliyordum