baybbbbss  Kızlar bu ne 3 gün ateşlendi bebeğim 18 aylık ateşi geçti böyle oldu her yeri
Derya-Anne baybbbbss benim çocuklarımda eğer çok ateslenirse böyle oluyo vücutları biri 4 buçuk yaşında diğeri 2 yaşında
Baybyy baybbbbss Bizim ateşimiz de 3 gün sürmüştü 3 gün sonra vücudu aynı sizinki gibi olmuştu doktor 6. Hastalık dedi kendiliğinden geçti sonra geçmiş olsun
Derya-Anne baybbbbss eğer ateşi dirençli ve yüksektise böyle oluyo canım çocuklarımdan biliyorum ama sebebini bı doktora sormak hiç aklıma gelmedi eğer kızımın ateşi 39 dereceyi bulursa ve dirençli olursa vücudu böyle kırmızı kırmızı olur
emreozdemir baybbbbss muhtemelen bir viral enfeksiyon, 6. Hastalık da olabilir eğer böyle bir şeyse endişe etmenize gerek yok zamanla toparlıyor bolca beslenmeli Genel durumu kötü, emmesi zayıf, ateşi düşmüyorsa acile başvurun
baybbbbss emreozdemir şu an ateşi yok dirençliydi düşüp tekrar çıkıyordu şu an 2 gündür ateşi yok ama dökülmeye başladı vücudu. Emzirmeyi kestim yemekte yemiyo hastalandığından beri
Derya-Anne baybbbbss zamanla geçer o canım endiselenme ama doktora da sormayı ihmal etme belkide arkadaşların dediği gibi 6. hastalık falandır bilemezsin bı doktora götür göster
baybbbbss Baybyy ya inşallah öyledir kendiliğinden geçer kötü bi şey olmasın da ilk defa başımıza geldi korktum açıkçası
baybbbbss Derya-Anne inşallah canım haftasonu girdi araya işte kendi doktoruna da götüremedim devam ederse pazartesi götürücem
Derya-Anne baybbbbss acile götürün orda da çocuk doktorları oluyo eğer servisete olursa pratisyen hekimler resim çekip atıp doktora soruyorlar napabikiriz ne verebiliriz diye bence bekleme canım acile götür en azından için rahat eder