Döndük dolaştık yine uyku problemine geldik ilk bebegimde çok çok sıkıntı yaşamıştık 18. Aya kadar uykular haramdi 🤣 şimdi küçüğünde başladı ilk zamanlar öyle güzel uyuyordu ki ellemesem sabaha kadar aç aç uyurdu 9a 10 a kadar 🤣 5.5 aylık olduk yine şükür Allah’a uykular berbat diyemem ama sorunumuz şu ki 4 te uyanıyor ama aşırı uykulu ve karnı da tok biliyorum 2 de içti mamasını. Sonra 5 te uyanıyor sonra 6 da sonra 7 de. Hani hepsinde de uykulu yani uykusu olmasa anliycam emziği veriyorum gözünü kapatıyor dalıyor sonra 50 dk sonra falan bir daha normalde emziği sadece uykuya geçerken kullanır çok düşkün de değil anlamadım napmam laizm