Hanımlar alarm kurardım hep bebeğimi beslemek için 2 saatte bir en son emzirmemde yatarak emiyorduk öylece uyumuşuz o da uyanmadı hiç 6 saat geçmiş hemen verdim tekrardan nasıl emdi yavrum çok acıkmış bir şey olur mu başına gelen var mı kendimi çok kötü hissediyorum ben nasıl anneyim yavrum aç kalmış