Dryaanr ZmrtDila bende çok yaşadım 2 ay kdr sürdü hatta tiroidim hızlı çalışıyo olarak çıktı doğumdan sonra ama bunlar olabiliyormuş şuan geçti o yoğun terlemeler olmuyor vücudumuzun dnegesi çok değişiyor normale dönmeside zaman alıyor sabret sadece cnm
ZmrtDila Dryaanr Çok Kötü Artık bi şey mi var diye korkuyorum gece terlemesi çok iiiii bi şey değil tıptaaa
Dryaanr ZmrtDila dahiliyeye gidio genel bi tahlil yaptırın o halde tiroidden kaynaklı olabilir belki ama geçiyor yani benmde öyleydi çünkü geceleri kalkıp üzerimi değiştiriyordum
Ays0 Benimde öyleydi bir anda su gibi olurdum terden ateş basardı sonra durup dururken ağustosun ortasında adana gibi bir yerde üşümeye başlardım eşim hayret ederdi halime ama çok normal biraz sabret yoluna girecek
Omeraslan ZmrtDila Her gece emzirmeden önce pijama değiştirirdim. Artık sinir olmuştum. Boynum özellikle terlerdi. Kırk gün sürdü
hestiaone Bende de vardı,ben mi anormalim derdim hatta, gece saat bası sırılsıklam atlet tısort degıstırırdım sabaha kadar.Yastık bıle ıslanırdı sınır olurdum 2 ay sonra gectı
cherry_baby ZmrtDila ben de ilk 4-5 gün baya terledim hatta bir gece sıtma gibi bir şey tuttu Ağustos’un ortası üstüne kışlık battaniye örttüm titredim baya ama sonra geçti sanırım vücut anesteziyi atmaya çalışıyor ondan öyle oluyor
Diverso ZmrtDila kızım 6 aylık oldu ama hala sıcak basıyor zamanla azaldı ama geçmedi şu soğuk Ankara günlerinde bile millet dışarda montla geziyor ben tişörtle terliyorum çünkü
ZmrtDila Valla 40 gün oldu Halen Devam Bende İlk Gebelikte Kıştı Olmamıştı Eylül 19 doğum yaptım Halen Devam