Merhaba sevgili anneler. Bebeğim doğduğu günden bu yana yoğun gaz sancısı çekiyor. Özellikle her sabah saat 5 6 civarlarında kıvranarak ıkınarak ter kan içinde kalıyo.3.5 aylığız ama hala daha bu durum devam ediyor. Beslenirken birden kendini geri atıyo ve ağlamaya başlıyo daha da tutmak istemiyo biberonu. Zaten ilk günden beri meme reddi yaşadım. Sütümü sağarak veriyorum beslenmeme dikkat ediyorum. Alerjik bi durum olabilir mi diye 24 saat sadece mama verdim durum yine aynıydı. Bu durum normal mi endişelenip alerjiye gastroya götürmeli miyim çok çaresizim 😔