Merhaba kızlar,
Uzun zamandır ayyyy ne güzel hasta olmadım ben vs diye dolanıyordum etrafta, işe başladım git gel, soğuk sıcak derken aha şifayı kaptım, ay eskiden olsa nazın bin bir türlü yapardım…🤣🤣 şimdi de naz yapamaz olduk bu veletler yüzünden, vay 🤣 şimdi oğlum da hapşırmaya başladı aha dıçtık dedim, zaten yatmadan önce ona buhardır efendime söyleyim soğan karanfil olayı nane olayını yaptım. Bende c vitamini içiyorum, katarin içiyorum, ballı süt içtim, ıhlamur içtim… ne olur analar hasta olmasın bir de çocuklar valla hayat babalara güzel ya, dıçcam bi tarafına görecek, hastayım diyorum çocuğa bak, b neden bir şey geçmesin, tamam tamam deyip uyuya kaldı, iki saatte ben uyutmaya çalışıyorum, temas derken öpme, şap şıp yalama yok evladıma, ama kucağıma almak zorundayım sadece o kadar oynaşamıyorum yavrumla, çok özledim öpemiyorum da, mıncıklayamıyorumda… nolur güzel Annelerim, yalvarırım mucizevi bir şey verin, söyleyin…bugüne komple düzelmem lazım 🥲