Canım bence normal bizim bebekte ıkınarak yapıyor çevremdeki arkadaşlarımın bebekleri de hatta 1 buçuk yaşında hala ıkınarak yapıyor . bağırsakları daha onların ne ki birden ek gıdaya geçince ister istemez böyle ama geçecek. Siz bu süreçte bol lifli yiyecekler sebze meyve vermeye çalışın birde zeytin yağını biraz fazla ekleyin ..