Bu konuda kafam cok karısık diş mi atakmı bilmiyorum,gerci diş geliyor ama yinede bu kadar etki edeceğini sanmıyorum. Neyse konumuz belli anneler,bebeğim tam 1 yasında oldu🥹son bir haftadır uyku aralıklarını acmaya basladı haliyle gece uykuları bayaa geç saate kaydı. Mesela 3 saat uyanıklık süresi varsa 3,5 saat oldu. Gece 1-2 kez uyanıyor birini emzikle gecistiriyorum diğerini de emziriyorum. Sizce tek uyku için yapıyor olabilirmi? siz nasıl sinyalleri takip edip tek uykuya gectiniz? Yada ne zaman gectiniz