Merhaba hanımlar, 9 buçuk aylık bir kızım var ne yaptıysan emzik tutturamadım ve birden bire boş biberon emmeye başladı. Uykuya dalmıyor çok ağlıyor bazen su veriyorum ve su bitince aldığımda daha çok ağlıyor boş biberon ile uykuya dalıyor. Herkes verme diyo ama çok ağladığı için kıyamıyorum acaba bir sorun olur mu ?