Bebeğim doğduğu zaman her beslemeden sonra kaka yapıyordu ancak büyüdükçe azaldı. 4 aylıkken kaka sıklığı azalmaya başlamıştı. Şu an 6 aylık olmak üzere günde 1-2 kez bazen 2 günde 1 yapıyor. Sizin durumunuz yeni gelişen bir durum mu yoksa en başından beri mi böyleydi. Yeni olduysa ishal olabilir.