Mahvoldum bende doğumdan 9 gun sonra enfeksiyon kaptım 2 gün ateslendim hani kopek gibi titredim diyolar ya bende öyleydim 3 gün uykumdan afedersiniz kusmak için uyandım ben normal hastalık saniyodum birde enfeksiyonmus doktora gittim hemen antibiyotikli krem verdi 2 kez sürmemde atesim falan gitti 3 gün tamamen iyiydim