Kızlar iyi geceler . Geçen hafta cmtsi günü benim parmağım arabanın camına sıkıştı o gün bugündür ucunda sadece karıncalanma var ve parmağımın ucu sarımsı bir renk. Doktora randevu bulamadım acilde de ilgilenmezler diye gitmedim. 1 haftadır ha geçti ha geçecek diye bekliyorum . Daha önce başına gelen, bir önerisi olan var mı? Tşk ederim şimdiden