Çocuğum bu sene kreşe başladı 2,5 yaşında. Kreş psikoloğu geçen gün çağırıp çocuğunuzun üstün zekalı olabileceğini düşünüyorum bir uzmanla görüşüp durumu netleştirmeliyiz dedi. Bunun tespiti için 2.5 yaş çok erken değil mi? Bunun için yapılan özel testler varmış acaba para tuzağı mıdır? Bu konuda daha önce deneyimi olan var mı?