Merhaba arkadaşlar kızım 3 yaşında geçen gün aniden kulaklarının ağrıdığında söyledi doktora götürdüm kulakta sıvı birikmesi var dedi bu arada kızım son 1 yıldır sürekli burun akıntısı yaşıyor bu da orta kulak iltihabına sebep oluyormuş böyle birşey yaşayan varmı aramızda süreç nasıl oldu yazarsanız çok sevinirim