Kızlar merhaba oğlum 4 aylık ilk aylar birileri gelince hep uyurdu ses çok severdi şuan bize biri gelsin kucağına alsın yada ben bir yere gideyim kaynanamlara vs gelene kadar ağlıyor acaba yabancılıyor mu benim kucağıma geldiğinde azalıyor ağlamaları ama başkası kucağına alsın kıyamet asla susmuyor bu aylar da olabilir mi böyle bisey?