H_nurozkan İyi geceler biraz önce birden içime bir titreme girdi ama nasıl tirtir titriyorum anlatamam bide nefes almakta zorlandım tansiyonumu ölçtüm 13:8 çıktı ve limon içtim suan titreme falan geçti artık niye böyle oldum acaba
dikkatbebekvar H_nurozkan nefes problemi olmadı ama ilk dogum yaptıgım zamanlar geceler bi soguk soguk terlerdim bi üşüme titreme gelirdi. Süt üretiminden oluyo diye biliyorum buna benzer bişeydir yeni dogum yaptıysanız belki
fadikada H_nurozkan mastit olabilir,ateş olabilir,şekeriniz düşmüş olabilir tekrarlarsa doktora gidin geçmiş olsun