Zehkek Kızlar bebeğim 7 aylık olucak bir iki güne saçımı boyamamda mahsur olur mu herkes farklı seyler söyledi bana fikir verin ,boyayıp sütümü sağıp döksem olur mu
Handebl Zehkek yanlış bilgi vermiş gibi olmayım ama ilk 6 aydan sonra boyatılabilir diye biliyorum canım ama ben bekliyorum 9 aylık kızım doğumdan sonra saçlarımda çok beyazlar çıktı nedense hiç yoktu ama boyatmadım emiyor diye
Handebl Zehkek tabi herkesin kendi tercihi boyatmak istiyorsan ama doktoruna kesinlikle danış derim 🙂
Tuba Zehkek ben doğumdan 2,5 ay sonra boyatmıştım. Ebemiz açıcı kullanmadığın sürece boyatabilirsin demişti 😊 sütümü falanda sağıp dökmedim
Tuba Zehkek ben saçımı bi ton koyuya boyamıştım açıcıya gerek duymadım yani. Açıcı genelde saçını daha açık tona boyamak istediğin kullanılıyor🙂
Gamzeren13 Zehkek merhaba canım bende doğumdan beri boyatmadım bekledim saçlarımın heryeri beyazlamıştı artık dün karar verdim gittim oğlum 6aylık olmak üzere kuaförüm doğal organik yaparız amonyak katmadan dedi emzirdiğim için böyle en doğalı dedi biraz pahalı ama yaptırdım çok da güzel oldu yüzde 90 da kapandı bana 4/5 ay gider bu artık zaten zor gittim beklediğime değdi😉