Prensesminik42 13gun gecikmem var. En son 3eylul regli oldum ama prezervatif korunuyoruz. Gebelik varmıdır ki. Kan da mı çıkar test çıkar 3yilfir bu şekilde korunuyorduk her ay düzenli oluyordum
Oburiks Prensesminik42 Prezervatif yırtık olabilir patlak olabilir kaçmış olabilir Yani gebelik de olabilir 12 gün gecikmede hiç mi test yapmadınız
Deletedmom104 Prensesminik42 abla bize vahiy yoluyla gelmeyecek bu sen test ya da kan vereceksin biz ne bilelim
cansuturgut Oburiks yırtık falan olsaydı farkederlerdi geçen ay benim de 15 gün geçti sonra oldum kendinden eminsen korkma derim
Prensesminik42 Oburiks hayır yapmadım çıkmaz die. Bı umut blki adet olurum die bekliyorum. Hiç belirtim yok gebelik ile ilgili. Ne mide bulantısı kusma baş dönmesi kasık ağrısı gebelik dair hiç belirtim yok.
Oburiks Prensesminik42 Bu belirtilerin hemen olacağını mı düşünüyorsun Yani ben hamilelikte iki defa bunalti dışında bisey yaşamadım Her gebelik bir değil maalesef
Prensesminik42 cansuturgut test aldım geldim eve regli oldum gerek kalmadı test elimde kaldı Allah’tan açmadım paketi
_YanakReisinAnnesii Prensesminik42 13 gündür test yapmama konusunda istikrarını takdir ettim doğrusu 😂
fadikada Prensesminik42 tatlım eczaneden bir test alacaksın sadece 🙄 tuttu tutmadı gibi olmuş senin olay ☺️ yani hamile de olabilirsin olmayabilirsinde. Direnmeyi bırak git bir test al 🥰