asilhan_20 biz meme reddi yaşıyoruz en başından beri emzirmem de problem oldu dil bağı süt zor geldi derken çok işime yaradı sarılık vs olmadı sütümü de getirdi şimdi hala sağıyorum ama tekli zor olduğu için zaman kazanmak açısından çifte geçtim biraz sabır gerektiriyor ama evet arttiriyor dolu boş demeden emzirme sonraları falan hep sağın ben neler denedim yemedigim icmedigim kalmadı bazen olmayinca da olmuyor çok zorlandım göz yaşı döktüm ama mutlu olmak bebeğin sağlığı hepsinden önemli şimdi arttı ama bebek büyüdü ben biraz geriden geliyorum süt açısından mama +anne sütü ilerliyorum Rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah artar mutlaka deneyin derim sagmayi