Sarılıktı 2saatte bir uyandırdım besledim doktor böyle devam et dedi 3 aya kadar 2 saatte bire devam ettim gaz ve reflü de olunca kendi uyumadı.. 6 aylık olunca uyur, dişi çıksın, atak bitsin derken yaşına geldik sayılır; uyumuyor ben çözüm bulamadım... her bebek böyle değil umarım senin bebeğin uykuyu sever 🤲🏻