SerpilG benim kızım biberona hep çok düşkündü, sık sık meme reddi yaşadık 9 ay içerisinde.. ama tamamen mamaya başladığımızda avent biberon aldım 3 delikli, hızlı akış daha da hoşuna gitti kana kana içti. Evde browns da vardı ama yavaş akış o, onda çok içmedi mesela 😊