İyi geceler🌺
Kızlar önceden aşırı yağlı bir cildim vardı. Ne oldu neden oldu bilmiyorum 3 yıldır falan cildim çok kuruyor. Delireceğim artık kuruyunca öyle bir kaşınıyor ki burnumu falan koparıp atasım geliyor. Sürekli nemlendirici sürüyorum. Sürdüğüm gibi emiyor cildim. Baş ucumda bile nemlendirici var gece uykumdan kaldırıyor beni yüzümün gerilmesi kaşınması. Kozmetik nemlendiricilerde kullanmıyorum. Sabun falanda kullanmıyorum. Yüzümü yıkadığım temizleyici bile nemlendiricili. Yok mu bunun çözümü? Gribim burnum akıyor ha bire krem sürüyorum burnumu sildiğim için🥲