kuzey2407 eğer kilo alımı normalse uyandırmayın aynısını yaşadm cocugu ac mı bırakıyorm diyodum doktoruma sordum uyansa ağlar mutlaka uyandırır seni uyanmıyosa ihtiyac hissetmiyor uyandırma demişti kilo alımı normal diyorsa doktor ellemeyin uyusun oda önemli