Hanımlar selam, oğlum 49 gün önce 33 haftalık dünyaya geldi. 38 günlük bir kuvöz sürecinden sonra kavuştuk. İlk günler sadece anne sütü ile beslendi ama kilo kaybı olduğu İçin doktorumuz aptamil prematil önerdi. Hem anne sütü hem mama veriyorum ama sütüm çok yok günde toplam 60 Cc falan çıkıyor max. Şu an 2.400 gr ama gaz ve kabız sorunu yaşıyoruz ben de acaba mamayı mı değiştirmeliyim diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım?